Äntligen hemma

Jag har faktiskt längtat till viss del och nu är jag äntligen hemma. Gick bra att ta tåget upp men resan blev försenad med två timmar. Bra, för det innebär att jag får tillbaka pengarna för biljetten och får ytterligare 50:- i rabattkort på sj. Synd att biljetten i sig inte kostade mig mer än 95:- men det är i alla fall skönt att ha fått en gratis resa.

Har egentligen en hel del att göra, som att få upp bilderna från halloweenfesten och se om bilderna från Björns 25-årsfest dykt upp på webben. Vill dessutom spela WoW så nu laddar jag hem nya uppdateringar. Behöver dock sova en slurk för snart ser jag dubbelt också. Har rest runt sjukt mycket men ändå fick jag inte tag i Stina eller Karolin när jag var nere i Skånetrakten. Båda skulle höra av sig men glömde väl bort det. Knasigt. Ändå har jag i örigt hunnit med både släkt vänner och familj så jag känner mig rätt nöjd. Och trött. Jävligt trött.

Blir att fixa med de sakerna senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0