Städar

Pälsbollarna yr för nu är jag igång. Blev dock tvungen att ta an paus för att äta något. Jag är så slarvig med det annars. Borde börja ställa klockan så jag kan få en någerlunda bra rytm vad gäler födointag.

Har lite besvär. De ringde från djuraffären och meddelade att katternas klösbräda kommit. Jisses. Där ryker si sådär 800:- till men å andra sidan har dem (speciellt Porthos) behövt en länge nu och just denna såg jag ut redan på jobbet. Planen var ju att jag skulle köpt den i samband med flytten, men så blev det aldrig.

Det här med pengarna börjar faktiskt tära på mig. Än mer eftersom jag nu inte fick det -riktiga- arbetsgivarintyget förän idag! Det tidigare var väl bara ett vanligt omdöme. Som om jag vet skillnaden? Är ju första gången jag lämnat ett arbete bakom mig. Innebär att jag måste sitta i kö för att tala med A-kassan i morgon och eventuellt susa iväg till biblioteket för att kopiera ännu fler papper! Kan försöka hitta lite gamla möbler då också. Kan ju vara bra att ha något mer än ett datorbord, e säng och ett kattklös nu när jag får besök. Hu. Har egentligen inte råd!

Och då har jag inte ens kommit iväg till Gotland ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0