God morgon

Det var inte mycket sömn jag fick inte. Porthos hade lyckats smita ut och ville in sådär en timme efter att jag gått i säng, sedan tja.. sedan var allt förstört. Vet inte om det är katterna eller jag heller, men dem beter sig underligt. En risk är att jag känner att jag fått mycket mindre tålamod med dem. Till och med  när det kommer till fluffbollen. Å andra sidan är honan skrämd nog att influera även honom. Ibland blir jag galen.

Tvättid fick jag däremot nu när jag klev upp och ut för att slänga lite sopor. Idag klockan sju, vilket är om tre minuter. Ingen annan tid fanns att tillgå innan Gotland och jag behöver tvätta en del. *suck* Vad gör man inte?

Skrev in mig i bostadskö också, för säkerhets skull. Nej, jag tänker inte flytta härifrån förren julen gått och våren åter är på gång i alla fall. Bara för att allt inte klaffar i första sekund betyder inte det att det inte kan bli bra och jag vägrar flytta så här långt bara för att ge upp direkt. Dessutom kostar det att flytta så jag behöver hamstra pengar först. Säger jag som inte ens fått a-kassa ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0