Vill också färga håret!

Fanny ska färga håret, Ravnos ska färga håret och nu vill jag också färga håret! Var ett tag sedan jag gjorde det sist och då var det i slingor. Skulle bli lite rostrött trodde jag, men ickså. Mer eller mindre brun/blond bara. Nu funderar jag på att slänga in något rött igen, men kanske det skulle vara intressant att vara blond ett tag? Eller chestnut? Beslut, beslut. Men visst är det något speciellt med att ha nyfärgat hår till nyår? Hittar man ingen klänning som man vill ha så har man i alla fall en ny snygg hårfärg att visa upp.

En sak är säkert i alla fall. Inte grönt hår och inte svart. Grönt hade jag när jag skulle färga mitt hår lagunblått och inte belkte det. Jag har röda pigment i hårfärgen, även rent naturligt, så ja.. Blått + rött blir grönt. Förvisso inte knallgrönt men det var nästan bara synd. Ska det vara ska det vara på riktigt.

Svart är också att förglömma. Varför? Åh, låt mig visa.



Blek? En smula kanske. Och nej, det är inte världens bästa bild heller. Majken till vänster om mig och My med sin stränag blick i bakgrunden. Minns jag inte fel är detta nyåret 2001 eller något. Ute i en lyxvilla i Halmstad där vi fick både grillad lax och saffranssås. Ja vi fick mer än det, tre rätter, men mer än så minns jag inte. *flin* Var längesedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0