Söker Svalövsfolk!

Nu åker både jag och Emelie ner till Skåne över julen och tänkte försöka ordna med lite Decemberfika alt Julfika för de som är intresserade. Har svårt att nå fram till alla hur som helst, inte minst för att jag blivit av med telefonnummrena till vissa av människorna i samband med att jag töntade bort telefonen. Därmed börjar jag med att efterlysa folk här!

Datum är obestämt, men någon gång efter den 16:e december skulle vara toppen. Hör av er!
Jag går att nå via kommentarerna här, Lunarstorm, finns även på Helgon som Adana och på msn under mailen [email protected]

Telefonnummret går att finna på eniro för er som vill ta den vägen.

Kom igen nu, visst hade det varit trevligt med lite fika eller dylikt?! :D

image28


I övrigt så är det första gången på evigheter jag är vaken såhär tidigt och mina ögon tyckte det var en urdålig idé. Världen var suddig och alltför skarp för dem i evigheter innan jag fick iväg ett meddelande till KDT (aka Jenny) om att jag var vaken. Annars skulle hon ringa och väcka mig, men så slipper hon den utgiften. *hehe* Har köpt lite Julejus som lyser så fint i fönstret och köpt hem glögg som jag tror var lite stark för mig. Lördagsdagen gick åt till ett svagt glöggrus, samtidigt som jag skulle vara vaken i evigheter för att få rätt på mitt dygn. 32 timmar senare, med paus för en timmes sömn, så tillät jag mig äntligen att somna på riktigt. Och tja... det verkar ju ha fungerat. :D

Kommentarer
Postat av: Snigel

Är "tönta" en eufemism för "supa"?

2007-12-03 @ 15:43:38
URL: http://www.snigel.nu
Postat av: emelie

Bra jessica!!!!

2007-12-03 @ 19:11:47
URL: http://emelille.blogg.se
Postat av: Anonym

Yo, jag är hemma lite i jul, jag o erik är hemma över jul,
Tänkte på fika du vet, du har mitt nummer om det är någon happining.../Lång, skåning, bor för tillfället i växjö, har en liten en som andre hälft. guess who!

2007-12-04 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0