Shoppingdag

El hel dag har spenderats i stan i sök på den klänning jag sett i mitt huvud. Den / de hittades men räkna med ett pris på 800:-. Hur lockande är det? Speciellt med tanke på hur sällan jag kommer bära den därefter. Så allt jag kom hem med var en ömmande fot, lite hårfärg och en hårinpackning. Inte ens en baddräkt som jag behöver för att kunna simma i Linköping och därmed börja få bort all vikt jag lyckats samla på mig. Helt galet. Jag har lätt tagit tillbaka den vikt jag hade blivit av med innan jag kom hit. *mutter*

Men i alla fall. Har beslutat mig för att försöka färga håret i kväll sedan ska jag ta mina högklackade skor och återvända till HM på Gustav Adolfs torg i Malmö för att tänka om helt enkelt. Blir därmed kjol och linne som gäller, i någon festlig form. Ska inte glömma bort att byta bh också så jag bär den på mig som jag antagligen kommer att använda till nyår. Och om inte den passar kan jag väl trippa efter en ny på vingliga ben. Inte mer med det.

Men gah för att få kasta sina planer. Men nåja, något bra ska jag väl kunna skrapa fram ändå. Jag ska bara se till att hålla mig på ett ställe så jag slipper trippa runt ännu mer för då får jag verkligen ont i tassarna mina. Speciellt i högklackat.

image34
Något sådant kunde ju räckt. Men neeejdå! Ingenting! *fnys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0