Inga julklappar till julafton

Det är lite illa faktiskt. Det är en minimal chans att jag hinner få några pengar innan jul, vilket innebär att mitt julklappsinhandlande blir lidande. Det suger! Jag älskar att handla julklappar och jag har väntat både länge och väl på att få sätta igång, men istället sitter jag här, pank och urfattig. *suck* Min mor som ska få presentkort hos frisören, min far som.. som.. jag vet inte. Jag har ingen koll på min far alls. Kanske något likande åt honom? Ingen jävla slips i alla fall, inga verktyg, ingen skjorta. Vi får se. Min tur ligger i att jag redan tidigt köpt ett pussel med tre olika motiv till min syster och ett måleriset till min bror. Men resten! Moster har jag också kvar! *Gnäll* Jag vill ha pengar!
Fast naturligtvis får familjen sina kvarvarade julklappar i efterhand. Inget mer med det, men det känns så B.

Till tröst har jag att jag snart ska åka till Mona. En gammal kamrat sedan dagis till och med, som jag fortfarande träffar då och då. Vi är inte precis lika, har inte så mycket gemensamt längre, men det är ändå så himla trevligt att träffa någon som varit med från starten så att säga. Helt sjukt roligt!
Dessutom ska jag få prova en av hennes klänningar. Jag är lite skeptisk till om den överhuvudtaget passar, jag är bra mycket längre än henne, men man ska aldrig säga aldrig. Vill så gärna ha en ny klänning att bära på nyår! Det värsta är att jag vet ungefär vad jag vill ha och bara därför hittar jag naturligtvis inget. Åh, ge mig mina pengar dumma a-kassa, så jag kan titta runt ordentligt! Jag vill, jag vill, jag vill! *studsar och viftar med händerna*

image32


Okey. Något överdrivet. Men den var läcker! Nu är det helt klart en bröllopsklänning men något sådant skulle jag absolut kunna tänka mig att äga. Synd att man så sällan kan använda sådant, men likväl! Nej, jag ska nog kunna hitta någon sorts nyårsklänning jag kan tänka mig att bära. Bara jag får mina pengar! *studsar igen*

.: Uppdatering :.
Hittade faktiskt några ynkliga hundralappar på mitt stackars svultna sparkonto! Dem tar vi! Så får jag i alla fall ihop något till min gamla moster också. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0