Älskar min dator. Och Xarther.

Har ganska nyligen spelat klart på syskonskapet för denna gång, men jävlar! Xharter är så himla söt, men vad envis han är! Utpressning deluxe bara för att få ett förbannat namn! Jävla tur att det bara var ett namn och inget annat han skulle ha, vilket var vad både jag och Noomina antog att han var ute efter. *flin* Man känner andra som man känner sig själv eller vad då? Tydligen. Något sådant måste det vara. Och det värsta är att hon är lite imponerad av hans envishet och förslagenhet, även om han i övrigt är dum som ett spån. Inte tillräckligt mycket gillande för att det ska hjälpa honom, men allt det här har givit mig idéer. Nu hoppas jag bara att Sara får tummen ur röven och slutar brodera på vad hon själv kallar, och jag citerar; "Bara en liten påse". Pärlbroderier! Jisses...
Inte för att jag -egentligen- behöver Aion för att fortsätta på vad jag tänkt, men det skulle onekligen göra saken roligare.

I morgon natt, dvs om 25 timmar, så åker jag söderut igen. Inget ovanligt med det utöver att jag denna gång kommer vara hemma en evighet! Blöh! Är trevigt ett tag, men sedan... Hu nej. Det är inte det att jag inet gärna bor med folk, för det gör jag gärna, men med familjen? Orka! Men! Och detta är ett stort men, så fungerar jag på att ta min dator med mig. Mina föräldrars dator är urusel. Liten urgammal skärm, windows XP och ett j-vla virusprogram som hela tiden ska meddela en om att det behöver uppdateras eller kollas, eller har hittat något, eller eller eller... DÖ!

Nu blir det lite arbetsamt för även om min dator är liten och tämligen simpel att ha med sig, så väger den ändå lite. Och katt och resväska på det. Men tanken har slagit mig förr och till och med min mor frågade om jag kanske skulle göra det så.. Det blir nog så. *Stön* Jag är -så- nördig!

image30


*Hjärta, hjärta*
Fast min är så pass "gammal" att varken mus eller tagentbord är trådlöst.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Sov gott! :)

2007-12-11 @ 01:10:56
URL: http://Failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0